ღ❄ رد پای خاطــــــツــــــرات ❄ღ

❥ Pleasure❥ of ❥love ❥lasts❥ but ❥a moment, ❥Pain ❥of ❥love❥ lasts ❥a lifetime

ღ❄ رد پای خاطــــــツــــــرات ❄ღ

❥ Pleasure❥ of ❥love ❥lasts❥ but ❥a moment, ❥Pain ❥of ❥love❥ lasts ❥a lifetime

...





نه جنون عشق دارم،نه قرار بی قراری


که فقط دلی است با من پر زخم های کاری


نه پناه تا نشستن،نه گریز تا گذشتن


من ودردهای ساکن،من وزخم های کاری


نفسم گرفت از دم ،نفسم گرفت از آدم


به جز آه برنیامد نفسی برای یاری


چه کنم اگر نبینم دل تنگ ابرها را


چه کنم اگر نبارم شب وروز را به زاری


من وعشق و ساده مردن که سری است تا سپردن


نه توان دل بریدن،نه قرار بردباری


همه عمر هرچه گفتم به زبان عشق گفتم


همه عمر عاشقی و همه عمر بی قراری

نظرات 2 + ارسال نظر
samine پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 20:01

Dustan etefaqe khasi oftade?!
Ngran shodm

باید باهات بحرفم

کیانا سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 17:30

وااااااااااااای چه وبت خوشگل شده ... مرسی تغییر ......

فدات شم. اره دیگه اون یکی خیلی زیادی تکراری شده بود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.